SsangYong nezmrazil marketingové rozpočty a vyplatilo se to

SsangYong nezmrazil marketingové rozpočty a vyplatilo se to

Importér vozů SsangYong pro Českou republiku a Slovensko (WAE Kft.) ve stále probíhající nouzové situaci nikterak výrazně neomezil své marketingové rozpočty a aktivity, ačkoliv autosalony zůstaly přes měsíc zavřeny. Krizový marketingový plán, který pro SsangYong zpracovala agentura VONDRÁK&HEISIG společně s country manažerem importérství SsangYongu pro ČR a SR Petrem Škutinou, vedl k tomu, že zájem o automobilku ze strany zákazníků nepoklesl. Naopak uvedením nejnižší výbavové verze modelu Korando koncem března v českém pořadu Autosalon na TV Prima preference a image značky stoupla, což se projevilo také v okamžitém obnovení prodejů vozů SsangYong po opětovném otevření dealerských autosalónů. Automobilka tak zvládla překlenout nejisté období a dosahuje prodejních úspěchů v době, kdy většina ostatních automobilek teprve rozmrazuje své pozastavené marketingové rozpočty a doufá v obnovení prodejů.

Petr Škutina, country manažer importérství SsangYongu pro ČR a SR, potvrzuje: „Krize je vždy příležitost. Nastalé situace jsme se s kolegy ze spolupracující marketingové agentury VONDRÁK&HEISIG nezalekli a zachovali si zdravý optimismus. Pokračování v nastavených kampaních a pružný marketingový přístup se nám vyplatil a jsme rádi za velmi pozitivní a okamžitou reakci zákazníků na znovuotevření našich autorizovaných prodejců, kdy se vracíme na počty prodaných aut z měsíců před příchodem koronavirové krize.“

Zveřejněno 9. 8. 2021